Dincolo de rezultate, importantă a fost ideea și realizarea ei. Asociația Femeilor de Afaceri din Cluj a demonstrat inițiativă și mi-a adus aminte că femeile din acest oraș au închiriat în 1827 un teren pustiu pentru a crea un loc de recreere și așa s-a născut Parcul Mare din Cluj, un loc atît de drag nouă. De data aceasta AFA a testat încrederea clujenilor într-o serie de instituții din Cluj:
1. Evidența Populației, Primăria Cluj-Napoca
2. Serviciul Înmatriculări Auto
3. Direcția Generală a Finanțelor Publice
4. Biroul de Publicitate Imobiliară (Carte funciară)
5. Taxe și Impozite, Primăria Cluj-Napoca
6. Poliția Locală, Primăria Cluj-Napoca
7. Oficiul Județean de Cadastru
8. Direcția Urbanism, Primăria Cluj-Napoca
9. Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă
10. Registrul Auto Român
11. Direcția Generală de Muncă și Solidaritate Socială
12. Casa Județeană de Asigurări de Sănătate
13. Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor
14. Casa Județeană de Pensii
Rezultatele le puteți vedea aici.
Aceasta a fost doar prima etapă a campaniei Clujul are atitudine, acum