Sînt foarte curios ce material folosesc alții pentru carosabilul pe care „funcționează” și tramvaiul. Bine, nu cei din Togo, că de ăia nu sînt curios nici măcar dacă au tramvaie.
Pentru că o aventură automobilistică (pentru un începător de exemplu, sau pentru un șofer cu mai puține abilități să spunem), din Mănăștur spre Iris, s-ar putea să fie și ultima pentru mașina sa, dacă nu cumva chiar și pentru el (în cazul în care mai este și neatent). Primele capcane serioase i-ar putea apărea în curba de la Calvaria, unde practic nu prea ar avea șanse să ocolească gropile, oricît de dibaci s-ar crede. Poate doar dacă rulează cam cu 10 kilometri pe oră (ceea ce e exclus, pentru că îl stresează cu claxoanele cei din spate). A doua problemă destul de mare apare pe linia oarecum dreaptă de la Sala Sporturilor spre Teatrul Maghiar. No, aici iară trebuie multă atenție, pentru că îți poți buși mașina grupa mare dacă nu ești numai ochi. Partea cu Horea o fentezi, că acolo ai loc pe partea dreaptă, dar de la gară în sus e riscant tare de tot. Mai ales de acolo de la Parcul Ferviarilor-Piața cu nume de comunist-Iris-ioioioioioi, ce probleme poți să ai…
Bun, poate sînt eu rău. Cred că se pot recomanda și rute ocolitoare, dar știți cum se spune, mai ales cînd nu ești din oraș: „‘Țineți linia de tramvai”. În cazul de față, ai toate șansele să o ții, poate chiar și în brațe.
1 comment
stiu traseul tramvaielor. naspa de tot. si stii ce e cel mai naspa? ca benzinaria cea mai ieftina e acolo langa linia de tramvai spre Iris 🙁