Xerox şi-a premiat partenerii în cadrul tradiţionalei întâlniri anuale de la București.
La întâlnirea anuală cu partenerii strategici, Xerox le-a prezentat acestora rezultatele înregistrate anul trecut, strategia de business pentru 2012 şi a acordat premii, pentru performanţa înregistrată în materie de vânzări de echipamente.
Premiul „Partner of the year” a fost obţinut, pentru al doilea an consecutiv, de compania Roxer, director general Doru Abrudan.
„Premiul din acest an vine ca o confirmare a investiţiilor în dezvoltarea afacerii cu Xerox al firmei Roxer Grup din ultimii 18 ani. Vom continua investiţiile şi în acest an şi sperăm ca locul 1 să rămână la noi mult timp de acum încolo”, afirmă Doru Abrudan, Director General Roxer.
La întâlnirea Xerox au participat reprezentanţi ai celor 24 de parteneri Xerox, gazda evenimentului fiind Gabriel Pantelimon, Country General Manager Xerox România. Aceştia au discutat rezultatele înregistrate în 2011, obiectivele şi tendinţele privind vânzările de echipamente pentru 2012. De asemenea, au stabilit strategia de business pentru anul în curs.
De-a lungul anului, Xerox organizează pentru parteneri o serie de training-uri şi programe de instruire privind serviciile şi produsele sale. Compania desfăşoară training-uri pentru toate nivelurile organizaţiilor, de la director general, la forţa de vânzări, alături de workshop-uri şi programe de iniţiere, pentru noii angajaţi ai partenerilor. Toate acestea pentru optimizarea business-urilor clienţilor Xerox, pentru ca aceştia să beneficieze de servicii şi produse performante, eficiente şi personalizate, în funcţie de nevoile de afaceri.