Chiar dacă nu mă pricep la sporturile de iarnă pot spune că Lansarea Colecției Toamnă-Iarnă 2017/2018 a brandului Northfinder de la finalul săptămînii trecute a fost pe gustul meu. Amicul meu Adrian Cosma, country-manager-ul Northfinder a fost extrem de inspirat în tot ceea ce a organizat la Cluj (pentru clienții din regiunea nord-vest a României), după ce la începutul lunii s-a ocupat de același lucru la București (pentru restul țării).
De la sala foarte bine aleasă, generoasă ca spațiu și în același timp de o intimitate remarcabilă și pînă la detalii la care nu te-ai fi gîndit, partenerii și distribuitorii brandului Northfinder s-au simțit nemaipomenit și din cîte am înțeles au fost foarte mulțumiți de paleta largă reprezentată de această colecție care se va lansa în septembrie.
Cînd ne referim la detalii menționăm în primul rînd modul exemplar în care produsele au avut vizibilitate, felul în care cei interesați au primit informații direct de la Adrian Cosma și de la partenerul slovac Ludovit Sestak venit special la Cluj pentru asta, multitudinea de materiale promoționale (cataloage, flyere, bannere, roll-up-uri, secțiuni video) dar și o masă de ping-pong care a făcut deliciul unora dintre participanți, care au încins cîte un meci în momentele de respiro pe care și le-au permis.
Au fost prezenți parteneri și distribuitori din mai multe părți ale regiunii de nord-vest, printre care din Piatra Neamț, Maramureș, Mureș, Alba, Satu Mare, Brașov și Cluj. Remarcabil a fost modul în care fiecare dintre ei știa în mod evident ce are de făcut, respectiv realizarea unor comenzi ferme pentru produsele din colecție, semn că aceasta a fost la înălțime. Din informațiile primite de la Adrian Cosma există aproximativ 5 milioane de oameni din zona Carpaților, Balcanilor și a Alpilor care utilizează echipamente Northfinder iar în România deja acestea au tot mai mulți fani.
Mi-a plăcut să-l revăd pe Dan Păvăloiu, celebrul realizator de emisiuni, dintre care cea mai cunoscută este Natură și Aventură. Cu el am și jucat un set de ping-pong, de cum am văzut masa. Și m-a și bătut.
Iar pe un perete cît casa (pe un banner) l-am revăzut pe colegul meu de presă Titus Crăciun, cel care împreună cu Vasile Cipcigan (care a fost prezent la această lansare) a urcat echipat în Northfinder pe Manaslu, acolo unde doar 297 de oameni din lume au reușit să ajungă. Chiar dacă doar Cipcigan a ajuns la cei 8.156 de metri, jurnalistul Titus Crăciun s-a ținut tare de tot pînă la 6.400 de metri, ceea ce mie mi se pare fabulos.
Am întîlnit-o și pe marea atletă Mihaela Botezan, cea care a participat, sponsorizată cu echipament Northfinder la ”Maratonul Olimpului”, alături de nelipsiții Vasile Cipcigan și Titus Crăciun.
Cu Mihaela Botezan ne-am distrat cel mai bine, în sensul în care am profitat de masa de ping-pong și am jucat trei seturi care ne-au solicitat la maximum, mai ales pe ea, care era pe niște tocuri imense, cum n-am văzut-o niciodată pînă acum, întîlnind-o mai mereu pe terenul de sport.
Această atletă, cu rezultatele căreia eram foarte la curent la un moment dat, ne-ar putea face oricînd încă o bucurie de mare calibru, mă gîndesc la Jocurile Olimpice din Japonia, din 2020, unde personal aș vedea-o participînd fără probleme în proba de maraton.
Am văzut acolo o grămadă de oameni îndrăgostiți de munte, de mișcare în general, oameni care au venit să vadă ce-i nou cu Northfinder-ul acesta și care s-au arătat mulțumiți de ceea ce au văzut.
Iată cîteva cuvinte care caracterizează colecția, pe scurt. Ele îi aparțin lui Adrian Cosma :
„Colectia de toamna-iarna 2017/2018 Northfinder este structurata in 3 subcolectii: OUTDOOR (OR) | SNOWSERIES (SNW) – schi&snowboard | SPORTLIFE (SP) – city si cateva accesorii – rucsacuri, genti sport
Bineinteles fiecare subcolectie este adresata barbatilor si femeilor prin croieli, design si culori adecvate.
Pe langa acesta mai exista o colectie exclusivista PERFORMANCE unde materialele utilizate sunt Polartec® USA si se adreseaza profesionistilor – heavy outdoor. Aceasta colectie are o sezonabilitate destul de mare, adica ea poate fi comercializata minimum 10 luni/an, intrucat acopera preponderent segmentul de 1st layer si 2nd layer. Prezentarea acestei colectii este realizata exclusivist, doar anumitor parteneri din fiecare tara”, a spus Adrian Cosma.
În ceea ce-l privește pe Adrian Cosma, contry-managerul Nortfinder, a fost în formă maximă, asta însemnînd că s-a ocupat de toată lumea și toată lumea a apreciat acest lucru.
2 comentarii
Felicitari pentru ADI COSMA si din partea echipei din Cluj care apreciaza calitatea echipamentului NORTHFINDER (chiar daca-i echipament INDOOR). Acestia pot fi vazuti luni si joi dupa masa in moderna sala de popice din cartierul Gheorgheni.
P. Abrudan
Era vorba de echipa POPICARILOR VETERANI din Cluj.
P.Abrudan