Yabadabaduuuuuuuuu, iară ne-au luat netuuuuuuu!. Astăzi UPC și-a respectat blazonul și ne-a lăsat fără televizor și net de la ora 8 dimineața pînă la 14.00, program normal. Cred că m-am prins ce fac ei: vor să ne descurajeze și să trecem la alt operator de cablu. Dar eu cînd zic o treabă, așa rămîne. Stau pînă se închide șandramaua. Vreau să fiu ca și căpitanul de vas, care părăsește ultimul corabia. Poate o să îmi dea un premiu de fidelitate la un moment dat. Oricum, m-am decis, vreau să înregistrez un fan-club UPC, aștept adeziuni. Deja nu mă mai enervează cînd îmi iau ăștia netul, a început să îmi placă: lucrez mai puțin, ce dracu!
PS E clar că ne-am împrietenit, deja și pe ecran ne tutuim: „Nu ai semnal. Verifică conexiunea”, așa scrie pe televizorul meu. Și eu ca prostu îi ziceam pînă acum „domnu UPC”. No, de azi ne-am făcut „serus”
6 comentarii
eu am rds. nu ma potrivesc profilului cerut
daniel, am murit azi. nu am putut scrie nimic, e frustrant
exact acum mi-a scris domnu upc. cica a lansat la cluj Internet Fiber Power 60 MBPS, super, cred ca vreau și eu
De lansat e uşor. Întrebarea e cine o mai opreşte? Da, chiar îţi recomand să-ţi faci un upgrade şi să treci „în rândul oamenilor” cu viteze mari la net… pe hârtie şi doar când funcţionează, bineînţeles.
donkey, eu ma mir cu au astia timp sa imi trimita mesaje pe telefon ba ca au nu stiu ce oferta, ba ca sa nu uit sa imi platesc cablul, dar niciodata nu au timp sa ma anunte macar ca imi iau netul sau sa le fie rusine si sa nu incaseze toata suma la final de luna din moment ce nu au transmis 24 din 24. nemaivorbind ca la telefon vorbesti cu robotii, nu cu oamenii. eu cred ca de fapt nu mai sint oameni acolo, la upc
Salutare. in primul rand vreau sa iti spun domnule Ovidiu,ca upc-ul nu duce lipsa de oameni inca 🙂 chiar fac parte dintre agentii de vanzari.Cel mai indicat ar fi,ca atunci cand ai probleme sa suni in call center si sa le ceri socoteala si te asigur ca se va rezolva. Cat despre robotii care te intampina la telefon….eu cred ca,cu acei roboti te intalnesti si la romtelecom,rds,orange,vodafone…etc.Asa ca nu trebuie sa dramatizam.Un pic de rabdare la telefon si un pic de rabdare cu operatoarea si a 2-a zi baietii de la tehnic sunt la tine. Si mai zic : hai totusi sa facem un Fan Club UPC SERIOS SI NU UNUL IRONIC. te salut si tinem legatura poate chiar iti fac un upgrade:) respectele mele.