Roxer Grup şi Xerox România au organizat, la Oradea, „Bihor, be smart! by Xerox”, al doilea eveniment dedicat serviciilor de print, după cel din Baia Mare de la finalul anului trecut. Câteva dintre cele mai importante companii din Oradea şi judeţul Bihor au fost prezente la hotelul DoubleTree by Hilton pentru a afla mai multe despre serviciile de imprimare, dar şi despre noua gamă de echipamente Xerox.
Dan Moldovan, directorul comercial al Roxer Grup, a deschis seria prezentărilor cu un scurt istoric al Roxer Grup, principalul partener Xerox în Transilvania, acreditat MPS (Managed Print Services) şi Xerox Service Partner, enumerînd și cîteva companii din portofoliul de servicii de print fac precum Tenaris, Autonet, Terapia, Comelf sau Energobit.
Florin Sudor, XPPS Manager Xerox România, a vorbit despre beneficiile pe termen scurt, mediu şi extins ale companiilor care folosesc Serviciile de Print Xerox (XPPS). Prezentarea lui Florin Sudor o aveți AICI.
Georgeta Herdean, IT Manager la Apele Române Oradea, a vorbit publicului din perspectiva clientului de servicii de imprimare şi a explicat ce a însemnat pentru instituţia din care face parte decizia de a demara proiectul XPPS cu Roxer.
Prezentarea lui Ionuţ Baciu, Business Partner Manager Xerox Romania, s-a concentrat pe mai multe cuvinte cheie din ceea ce înseamnă brandul Xerox: istorie, performanţă, experienţă, tehnologie, inovaţie, concluzionând că o companie care încheie un parteneriat cu Roxer şi implicit Xerox are acces instant la fiecare dintre ele.
Baciu a prezentat şi noua gamă de echipamente Xerox, lansate anul acesta şi în România, imprimante şi multifuncţionale unice în piaţa mondială de printing, la momentul actual.
De sesiunea demo cu noile echipamente Xerox, Versalink şi Altalink s-a ocupat Bogdan Gheţău, Office Product Consultant Xerox Romania. Vedeta dimineţii de 13 iunie a fost aplicaţia Xerox Easy Translator, prin care utilizatorul poate traduce un document în mai mult de 40 de limbi, direct din imprimantă.
Xerox lansează anul acesta 29 de imprimante și multifuncționale noi, toate funcționând pe baza tehnologiei ConnectKey, platformă software care transformă clasicele imprimante și echipamente multifuncționale în adevărati asistenți inteligenți, conectați la mediul de birou.