Campania #TrăiascăCapraVecinului a fost lansată în noiembrie 2018 prin amplasarea a cinci statui în fața redacțiilor cărora PressOne le-a recunoscut meritele în jurnalism: Recorder, Hotnews, Radio Europa FM, ProTV și Times New Roman. Acum campania a ajuns și la Cluj iar din 22 iunie statuile le puteți vedea în Parcul IL Caragiale.
Centrul de copiere Colorama a spus imediat un DA hotărît campaniei și a și trimis mesjul său „concurenței”, companiei Daiszler Print House:
Trăiască Capra Vecinului! vine la Cluj, ocazie cu care îi salutăm pe vecinii de la Daisler Print House, că tipăresc bine, sunt inventivi şi gospodari! 🌙🌼🌸👏
#TraiascaCapraVecinului #Daisler #Colorama #Cluj
Imediat a venit și răspunsul:
Daisler Print House Salut, Colorama 🙂 Bucuroși de vecinătate. Și la mulți ani pentru 20 de ani de activitate neîntreruptă 🙂
#TraiascaCapraVecinului
Și, pe final, concluzia inițiatorilor campaniei:
Felicităm primele două companii locale care au aderat deja la campania noastră anti-invidie: Daisler Print House și Colorama.
Cei de la pressone au inițiat acest demers acum un an, atunci cînd spuneau:
„Am vrut să dăm „tonul” în gesturile de recunoaștere a meritelor celor din „competiție” și în loc să spunem „Să moară capra vecinului”, am ales „Să trăiască capra vecinului!”
A continuat cu o serie de gesturi şi declaraţii ale unor branduri faimoase (printre care McDonald’s Romania, KFC, BMW România, Mercedes-Benz Romania, Timișoreana şi ENGIE), care au recunoscut public că respectă şi se inspiră din ideile principalilor lor competitori.
Trăiască Capra Vecinului a pornit ca un statement anti-invidie și s-a transformat într-un motor de motivație, care sperăm că se va răspândi în cât mai multe industrii pentru că, atunci când trăiește capra vecinului, suntem și noi mai buni!”