Bine, prietenii mei de la BonBon Candy n-au inventat încă această etichetă, dar nu am rețineri în a le da idei gratis, pentru că-s de-ai mei…
Aveam o vorbă cu Radu și-am intrat pe la el pe la birou. L-am găsit tot așa cum îl găsesc mereu: cu nasul în calculator, preocupat să-i vină noi idei pentru ambalaje, pentru site, pentru promovare, pentru vînzare…
După calculele mele BonBon Candy a împlinit în septembrie doi ani, dar în loc de festivități, din cîte îmi dau seama aceștia s-au sărbătorit prin muncă.
Deci asta se întîmplă la BonBon: lumea e preocupată pentru ca toate să meargă ca pe roate, oferta să se diversifice, site-ul să fie eficient și clienții să fie mulțumiți. Și asta așa și e, pentru că văd deja un public de-al casei, care intră și știe de ce o face dar văd și mulți clienți noi care sînt fascinați de mesajele inventive de pe borcanele de dulciuri…
Pentru o zi ploioasă așa cum e azi, la Cluj, o intrare la BonBon și-o ieșire cu-n dulce în buzunar îți pot schimba perspectiva.