NORTHFINER România, reprezentanța operațională a consacratului brand slovac de echipement outdoor (munte, schi, snowboarding), își propune să își consolideze poziția în piața locală și regională din Europa Centrală și de Est. Astfel, dezvoltarea canalului de vînzare în on line Business to Consumer a căpătat noi valențe prin dezvoltarea operațională a proceselor companiei prin investiții în tehnologii în platforme on-line.
Acest lucru s-a făcut pentru a deservi o gamă cît mai largă de consumatori acolo unde există deja o experiență, doar că se dorește o mărire a ofertei și mărirea gamei de articole.
NORTHFINDER vrea să mărească gama de articole deja oferite de partenerii existenți, de acum existînd această extensie în on-line pentru articole cu adevărat novatoare (ceea ce nu înseamnă că partenerii existenți vor avea un rol mai restrîns).
Clientul NORTHFINDER este un client inteligent, cu un gust deja format, iar această extensie vine acum să completeze acest profil al consumatorului consacrat NORTHFINDER.
Despre toate acestea vorbește Adrian Cosma, responsabilul de devzoltarea pe piața locală NORTHFINDER într-un amplu articol apărul azi în Ziarul Financiar, aici.
Ideea care se desprinde este aceea că în pofida unor vînzări remarcabile, de 2-3 milioane de euro, compania NORTHFINDER mizează pe noutățile în materie de vînzare, aplecîndu-și acum atenția în vînzările on-line și ducînd această experiență ce funcționează acum optim în România și spre piețele din Ungaria și Bulgaria. De asemenea brandul Northfinder mizează foarte mult pe relația activă dintre brand și consumator, fiind receptiv la nevoile clienților.